Träning

2012-01-12 20:00:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har precis kommit hem från en skön träning, vi körde styrka och typ övningar mot ett mål, ganska kul träning idag faktiskt , förutom att vi inte hann köra match på slutet, men det kanske man inte kan göra varje träning?
Eller jag vet inte, men ändå.
Nu ska jag äta soppa , sen blir det samma som igår tv och iPad såklart!
Men nu har jag skickat bilder till Linn , så om du läser det här så vet du att jag har skickat bilderna , men det gick inte att skicka alla i samma men aja, skit i de nu, men nu ropar mamma på mig att Det är mat, mer uppdatering ikväll, puss hej!

Här var man bra Sofie? :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu