Var ett tag sen nu!

2012-02-12 10:59:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var ett tag sen jag bloggade, men efter ett tag tappar man bara lusten eller orkar inte blogga, ibland kan jag helt glömma bort bloggen också, men jag måste skärpa mig, fast det har jag sajt förut också men det gick ju sådär.
Igår hade jag en underbar dag , först spelade jag en handbollsmatch vi vann med 8-14 tror jag..
Sen tittade jag på en match.
Efter det äkta Alva, Sofie , jag och Fiona och var med Melvin och Thure , hur kul som helst, när jag kom hem så var jag min brorsa och hans "kompis" hemma hos oss, mamma och pappa var i Gävle.
Underbar dag ska jag säga.

Puss hej!
-Moa!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu