om du inte gillar mig som jag är då är de inte mig du vill ha

2012-02-05 21:09:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan alla fina, söta, fula! Nä skoja!
Nu sitter jag & myser framför TV:en, vet inte vad vi kollar på men skit samma.
Idag har jag vart med Moa, vi var och kollade på match i hallen, dom förlora, men spelade bra!
Sen åkte vi hem till mig & åt och lite sånt, sen kom hennes pappa & hämtade oss så åkte vi hem till Moaaaa!
Vi kollade på lite program & körde ett jätte kul spel på iPaden!!!!!! haha
Imorgon så ska jag va med Moa igen, kulkul!
Får se vad vi hittar på, nåt kul såklart!
PUSS
Hejsan alla fina, söta, fula! Nä skoja!
Nu sitter jag & myser framför TV:en, vet inte vad vi kollar på men skit samma.
Idag har jag vart med Moa, vi var och kollade på match i hallen, dom förlora, men spelade bra!
Sen åkte vi hem till mig & åt och lite sånt, sen kom hennes pappa & hämtade oss så åkte vi hem till Moaaaa!
Vi kollade på lite program & körde ett jätte kul spel på iPaden!!!!!! haha
Imorgon så ska jag va med Moa igen, kulkul!
Får se vad vi hittar på, nåt kul såklart!


image description
en bild på oss alla..
PUSS
/alva




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu