.

2012-02-05 09:14:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sofie är ju borta , det kan vara en anledning till att det har blivit väldigt dålig uppdatering.
Måste verkligen skärpa oss!

Matcherna igår gick väl rätt så bra , första vann bi och andra förlorade vi.
Men men vi var ur kass andra matchen tycker jag iallafall , kanske dom an tycker också?

Idag ska jag vara med Alva och titta på match tror jag :)
Ska bli väldigt roligt tycker jag :)

Nu skriker min mage efter frukost , så får väl gå ner och äta lite innan jag ringer till Alva , eller jag ringer henne nu. Haha , vad bra jag är på att blogga .
Nannan
-Moa
Bjuder på en morgon trött bild ;)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu