Superdag!

2012-01-22 19:30:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ja som sagt så är jag ganska nöjd över dagen eller över mitt lag!
Alva skrev att jag skulle skriva resultaten, så får väl göra det då!
När vi mötte Falun så vann vi med 11-3 tror jag?
och sen Alfta förlorade vi med 8-6 !
bra spelat tjejer!
Till en helt annan sak, det var en som hade frågat vad vi skulle på för match, det var Handboll, kanske man hör på bloggnamnet?, eller inte vet jag ;)
jadu, sa till mamma att jag ville ha en Ben & Jerry , men det blev inte så, men får nöja mig med glassen vi hade hemma, men får inte ta den för ens vi har ätit mat, så jag längtar tills maten blit klar, hihi!
Imorgon ska jag dra iväg med Frida och Alva till köpcentrum, sen ska Frida på ridnig , kulkul!
En sista sak innan jag går, våran statestik är på topp, fortsätt läs/sprid kom ihåg att kommentera också.
Om ni vill göra ett länkbyte så är det bara att kommentera så kan vi köra ett länkbyte.
men tack för mig! ♥
/Moa :)
ja som sagt så är jag ganska nöjd över dagen eller över mitt lag!
Alva skrev att jag skulle skriva resultaten, så får väl göra det då!

När vi mötte Falun så vann vi med 11-3 tror jag?
och sen Alfta förlorade vi med 8-6 !
bra spelat tjejer!

Till en helt annan sak, det var en som hade frågat vad vi skulle på för match, det var Handboll, kanske man hör på bloggnamnet?, eller inte vet jag ;)

jadu, sa till mamma att jag ville ha en Ben & Jerry , men det blev inte så, men får nöja mig med glassen vi hade hemma, men får inte ta den för ens vi har ätit mat, så jag längtar tills maten blit klar, hihi!

Imorgon ska jag dra iväg med Frida och Alva till köpcentrum, sen ska Frida på ridnig , kulkul!

En sista sak innan jag går, våran statestik är på topp, fortsätt läs/sprid kom ihåg att kommentera också.
Om ni vill göra ett länkbyte så är det bara att kommentera så kan vi köra ett länkbyte.

men tack för mig! ♥
/Moa :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu