Strunta i folk som pratar bakom ryggen på dig, det betyder bara att du är ett steg framför dom!

2012-01-17 07:52:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tänkte attt jag skulle blogga lite innan skolan..
Första timmen har vi idrott, hah sen vet jag typ inget mer.
Efter skolan tror jag att alva och sofie skulle följa med hem till mig, vi ska fråga emmy med :)
Sitter och väntar in ett svar på ett sms dom jag skickat , hoppas han svarar snart!
Kom ihåg att anmäla er till veckans blogg om ni inte redan har gjort det.
Skoldagen är så lång och seg idag, men man kan ju inte bara hoppa skolan!
nu tänkte jag att jag skulle titta facebook, hejdå!

/moa


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu