Sorry!

2012-01-15 09:07:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår , men ska försöka vara bättre idag ,
Antingen ska jag ut på isen och åka lite skridskor eller så åker jag ner på plan och åker där , beror på vad mamma och pappa ska göra :)
Vaknade kanske halv 9 sen har jag bara slappat i sängen och det gör jag fortfarande.
Igår på Hampus match vann dom med 4-2 , sen så åkte vi på restaurang med Emmys familj, åt chocken nugats(stav)!
Sen när vi åkte hem så hemtade vi upp hampus kompis, och ringde och frågade om Emmy och dom ville komma hem till oss , så då gjorde dom det, först spelade Emmy och jag Wii, sen så spelade vi skiten ur alla på wordfeud , hihii!
När dom åkte hem la jag mig i sängen med ipaden och telefon!
Sen sov jag , haha där har ni min gårdag!

/Moa ;)

Jätte fin bild på Alva de där! :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu