SORRY!

2012-01-20 15:03:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


förlåt för den dåliga uppdateringen.
Idag så var ju skoldagen kort, skönt!
Vi slutade 20 över 1.


Efter skolan så åkte jag och Alva hem till mig och gjorde lite saker :)
sen nu så sitter jag hos Alva med sofie och Alva, sofie undra om hon fick komma hit, och då så sa vi att hon fick det ;)
nu så packar Alva, och sofie sitter på alvas säng och håller på med ipaden, och då tänkte jag att jag hinner slänga in ett inlägg.

Ingen av oss har ju bloggat idag, men lovar att det ska bli uppdatering ikväll från min sida :)
kom ihåg att anmäla er till veckans blogg, vinnaren utses på måndag, om du inte är med så kan du klicka HÄR.
- M o a ! ♥

En bild som alva knäppt!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu