skridskor helaaaa dagen!

2012-01-15 17:59:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har nu kommit hem efter en hel dag nere på hovet!
Har lite ont här och där efter dagen.. Kan bero på att man suger på att åka skridskor (Y) ska nog börjar på hockey..
Vi åkte på förmiddan sen så åkte vi till hallen för att kolla på match, tyvärr förlorade dom, men dom spelade bra!
Sen fortsatte vi att åka från typ 3 tills nu..
Cajsa & Sofie så åkte vi med dom!

DAGENS TABBAR!
1. Åkte ut på isen med skridskoskydden på.. AJ som ***
2. Vi skulle köra "Stjärnor på is" haha, så skulle jag träna så ramla jag på svanskotan.. samma där AJ
3. Körde hockey och så var jag typ 30 cm från mål... OCH SÅ MISSAR JAG. snacka om dålig..

Aa, hände mycket mer men dom här var ju värst..
Så nu mina kära vänner, nu kan jag inte ens gå eller sitta.. KÄNNS SKÖNT! ♥♥♥♥

/ALVA

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu