provade lite..

2012-01-22 20:21:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Som ni kanske ser så har jag lekt lite med bloggen, headern blev pixlig eller hur de stavas..
Men antingen tar jag bort den imorgon eller så får den vara så tills min pappa har fixat en header till oss när vi spelar handboll!
Om ni undrar så kan han sånt här för att han har en egen fotohemsida, http://www.pikks.se/ kika in där så blir han nog glad! ;)
Men nu ska jag nog kolla på TV igen,

BARA för att jag kan bjuda på mig själv.
ALVA ♥

Kommentarer

hejsan intressant, snygg o bra blogg ni har! :D

skulle bli jätte glad om du bara gick in på min blogg läser mitt senaste inlägg o kommentera vad du tycker om det ämnet: klädstilar.

kram :D

2012-01-22 20:56:54
Frida Zeijlon

Heej mina kompisar.

Tycker eran blogg äger, jag läser den typ hela tiden för den är så bra.



KRAM

2012-01-22 21:22:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu