mys med handboll!

2012-01-23 19:14:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Livet kan ju nästan inte bli bättre haha!
Sitter på världens skönaste säng med en banan, jordgubb och vaniljglass smoothie!
Till det blir det handbolls match, sverige mot serbien tror jag nu jävlar måste ni vinna!
Vi får se hur det går och ifall ni undrar vart jag bloggar ifrån eftersom min data är sönder och min mammas också är sönder så bloggar jag ifrån min syrras men nu började matchen, puss hej!
Haha såg sen att det var danmark mot nåt annat, fick lite panik är det ingen match eller har det redan varit?
/ sofie




Miss summer!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu