jag vet ingenting om dig längre.

2012-01-23 17:14:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


är det så att ingen förändras man lär bara känna personen bättre?
Jag vet då inte..
Imorgon eller nån gång i veckan kommer vi dra vinnaren av veckans blogg, så ifall ni inte anmält er måste ni göra det nu!
klicka HÄR!
kom hem hade lite huvudvärk, moa och alva stack till köpis med frida där av den dåliga bloggningen..
skulle åka till köpis men mamma kom hem typ halv fem och då blev det inget eftersom mamma ska ha möte här hemma och det bärjar typ halv sju och jag hatar att stressa i affärer så fick det bli en annan dag..
Du leker bara med mina känslor.<br /> <br /> <em><font size="5" face="georgia">Fin/ful?</font></em>
har inga bilder för tillfället..
Puss o kram! / Sofie

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu