Jadu sofie!

2012-01-14 08:23:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja som ni ser har sofie hittat en gammal bild på mig nu jäklar , men det fanns ju bara söta bilder på sofie , men fick bli en fin bild som kommer snart!

Jag vet inte vad jag riktigt ska göra idag eftersom att jag ska på brorsans hockey match, och vet inte riktigt när den är , annars tror jag att jag ska vara med Alva och kanske en eller två till , dom är inte så säkra ..
Vaknade för en timme sen så jag vaknade 07.20 ganska tidigt för att vara helg , eller vad ttycker ni?

Vilken söt bild jag hittade då sofie? :PpppPpp

/moa

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu