I think i like you boy!

2012-01-12 07:41:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var ganska snabb idag, så nu är jag klar ska bara fixa mig det sista, sen är jag klar!
Som Alva sa så har hon tröttnat på skolan håller hel och hållet med henne om det :)
Idag efter skolan tror jag Alva och Sofie skulle vara med mig , så vi kan fixa bloggen lite :)
Nu väntar jag bara på mamma, eftersom att jag ska åka med henne.
Fortfarande lite besviken på varför blogg.se inte visar statistiken :(
Men den kanske kommer upp när vi har slutat skolan :)
Men nu lär jag skynda mig till skolan, för mamma ska åka nu, hejdå alla söta bloggläsare !
- Moa

Gick inte att ladda upp en bild


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu