i have worlds best friends!

2012-01-19 15:59:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är med alva och fiona, jag och fiona ska snart hem för båda vi ska hem och packa innan vi ska sticka till träningen..
Vi är hos alva just nu.
Gick i skolan idag testade att gå upp 06.15 för det är ungefär den tiden som jag ska upp ifall jag börjar på den andra skolan och då satt jag färdig klockan 06.50 typ så ja det fixar jag haha!
Men bussen går typ 7.15 såfall ifall jag börjar på den andra skolan..
Fett snygg bild men hittade ingen men den här bilden hade alva på sin data jag och fiona på bilden ifall ni inte ser..
/Sofie

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu