i am not forever alone!

2012-01-17 15:53:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tjenare alla söta bloggläsare!
nu är jag med Sofie, Alva & Frida!
Sofie sitter och spelar sea stars på min telefon.
Alva sitter och provar min gamla telefon, hon kanske ska köpa den!
Frida sitter på mina ben och håller på med telefonen, aaaaaaaj!
Har träning idag, kulkul!
efter tränigen blir det handbolls match på tv, kom igen nu sverige!
/moa ! ♥
tjenare alla söta bloggläsare!
nu är jag med Sofie, Alva & Frida!
Sofie sitter och spelar sea stars på min telefon.
Alva sitter och provar min gamla telefon, hon kanske ska köpa den!
Frida sitter på mina ben och håller på med telefonen, aaaaaaaj!
Har träning idag, kulkul!
efter tränigen blir det handbolls match på tv, kom igen nu sverige!
/moa ! ♥


Stolt över mina fina lösnaglar jag gjort..
eller inte.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu