hej alla fans!

2012-01-18 15:13:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


hej.
nu sitter jag hos Alva med Frida och Alva såklart!
idag i skolan har vi haft typ eget arbete hela dagen och sista lektionen så hade vi idrott :)
vi tänkte åka och titta lite på köpcentrum , men det blev inte så!
ska nog dit imorgon istället.
Sofie var inte i skolan idag, hon kommer säkert skriva om det själv, men jag skriver lite kort om det nu!
Mamma skulle nog hämta mig lite senare och då ska jag ut med min kanin, mysigt mysigt!
Kom ihåg veckans blogg klicka HÄR för att anmäla dig!
hej.
nu sitter jag hos Alva med Frida och Alva såklart!
idag i skolan har vi haft typ eget arbete hela dagen och sista lektionen så hade vi idrott :)
vi tänkte åka och titta lite på köpcentrum , men det blev inte så!
ska nog dit imorgon istället.
Sofie var inte i skolan idag, hon kommer säkert skriva om det själv, men jag skriver lite kort om det nu!
Mamma skulle nog hämta mig lite senare och då ska jag ut med min kanin, mysigt mysigt!
Kom ihåg veckans blogg klicka HÄR för att anmäla dig!'
läs mer genom att klicka HÄR!
puss hej/ moa!



Kommentarer

har ni gillat oss på fb som man måste göra för att vara med =

2012-01-18 19:50:39

har ni gillat oss på fb som man måste göra för att vara med ?

2012-01-18 19:50:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu