Hallen all the time.

2012-01-13 21:57:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som dom andra skrivit så har vi varit och kollat på innebandy match.
Tyvärr förlorade dom kommer inte ihåg precis hur mycket så vi skiter i de, men sjukt bra spelat grabbar!
Och efter skolan så gick jag Moa och Alva hem till Alva och tittade på sjukt gamla bilder på Alvas ipad hahaha mycket garv ;)
Sen stack vi hem till mig och typ skypa och typ ja gjorde en massa saker orkar inte berätta sen åkte båda hem och sen gick vi alla till hallen där vi möttes.

 

Haha men du vilken söt liten tjej jag hittade på min facebook!

/ Sofie jag kom ihåg att skriva!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu