Haha, fyfan vad bra!

2012-01-15 20:40:05 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tittar på handbolls matchen, exakt samtidigt som jag såg statistiken så sa dom som liksom pratar om matchen '' Nej det var såg inte bra ut'' haha jooo fyyy vad bra det såg ut!
Förlåt för skit uppdatering från min del, men jag har inte haft tid, och sen har jag ingen data att blogga ifrån.
Men åkte in till valbo påväg hem ifrån gävle där vi lämnade mormor och då hitta jag en mössa en vit med typ en tofs på huvudet och sen testade jag en bikini som satt skit bra bara att toppen var lite för liten så jag ska åka och köpa den bikinin innan typ torsdag fast toppen ska vara en annan storlek haha!
Hottade också en jacka på intersport för 1200 kronor men det var tyvärr en sån jacka som min syrra har fast i vit.
Fast jag kommer nog köpa den endå! ;)

 
snart drar jag iväg till fjällen med pappas familj alltså, Jag min syster Ida min lillebror Albin min pappa och min låtsasmamma!



Mina 2 snyggingar i spanien min pappa och lillebror då!
/ Sofie!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu