FY VAD DÅLIGT

2012-01-29 19:09:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


HEHE, jag har inte bloggat på typ 2 år känns de som, ni ska få höra varför..
Jag har vart och kollat på tidningscupen helaaaaa helgen, skit kul har jag också haft!
Träffat mycket roligt folk & haft de underbart!
HEHE, jag har inte bloggat på typ 2 år känns de som, ni ska få höra varför..
Jag har vart och kollat på tidningscupen helaaaaa helgen, skit kul har jag också haft!
Träffat mycket roligt folk & haft de underbart!

MEN jag har inte fått så mycket sömn..
Så nu sitter jag och försöker göra lite läxa med den huvudvärk som jag har!
OCH så ska jag hinna med lite till denna kväll.
Duscha, äta, städa, läxa.. ÅÅÅÅH orkar inte..

Men ska fortsätta med läxan nu.
OCH jag hade tänkt ta en löptur med de sket sig eftersom att har nån djävlusk ont i huvudet >.<

//// alva

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu