bad update

2012-01-20 15:25:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


bilden tagen med mobilen, de förklarar den dåliga kvalitén..



Har inte bloggat så mycket så  har blivit ganska dåligt eftersom att Moa & Sofie inte heller ha bloggat!
Men idag så ska jag åka till farmoa & farfars stuga upp i Iste, Agnes har tävling och jag match på söndag!
Kommer blogga under helgen, antingen från iPaden eller från doms dator.
Kanske komme åka skoter också, mysigt!
MEN PUSS HEJ!
Har inte bloggat så mycket så  har blivit ganska dåligt eftersom att Moa & Sofie inte heller ha bloggat!
Men idag så ska jag åka till farmoa & farfars stuga upp i Iste, Agnes har tävling och jag match på söndag!
Kommer blogga under helgen, antingen från iPaden eller från doms dator.
Kanske komme åka skoter också, mysigt!
MEN PUSS HEJ!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu