Alla gör misstag, livet kommer inte med instruktioner!

2012-01-25 21:41:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mamma slutade klockan runt havl sex till sex, då kom hon hem och hämtade upp mig så fortsatte vi vår färd emot köpis där jag skulle köpa en bikini eftersom vi ska bada med klassen och då behöver man ju en bikini och det hade inte jag så det var ett nåste och då behövde vi åka dit.
Då kanske alla tror att jag skolkade eftersom jag var hemma ifrån skolan men jag mådde faktiskt nästan bra bara att det här var mer en vilodag och somsagt ska jag till skolan imorgon.
Och medans vi var i köpis skulle mamma köpa ett par jeans på gina, då köpte jag också ett par jeans, ett par vanliga svara 200 kronor, vilket jäkla pangpris!
.
Nerå men nu ska jag plugga blir stressad alla verkar kunna det vi ska kunna förutom jag, men bara att plugga in allt.
Juste, mamma skulle handla lite snabbt på coop också, passade på att köpa en B&J, baked alaska min älskling!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu