Useeeelt!

2012-02-02 20:24:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för den kassa bloggningen ..
, idag har jag varit med Fiona och Alva , men ska ta dagen i skolan först.
Började med att vi åkte och simmade, skönt.
Sen så bara jobbade vi som vanligt , svenska engelska bild och nått allmänt tråkigt.
Sen så kommer jag till att skolan slutade och jag Fiona och Alva gick hem till mig och ja , vi hade kul som vanligt, gjorde inget speciellt.
Sen så åkte vi på träning , den gick bra för min del tycker jag, kul träning var det också.
Men nu har jag nyss kommit hem och har hunnit med att äta, åt kebab , Lill tjockis ..
Tänkte titta på biggest loser innan jag börjar göra kväller , men det förstår jag att jag får titta på uppe eftersom det går hockey på tv nere , och detektiv inte kul ;)
Hihi , tack för mig !
-Moa!

Bjuuuuuuuuuder!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu